میوه‌ای که سنگ کلیه را خرد می‌کند ایمنی در صنعت فولاد
.:: Your Adversing Here ::.
 

میوه‌ای که سنگ کلیه را خرد می‌کند

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انجام تصویربرداری با میزان کم اشعه برای تشخیص سنگ کلیه در موارد خاص مشکلی ندارد، اما این مشکل در زنان باردار می تواند باعث بروز عفونت کلیه شود و یا سلامت جنین را به خطر بیندازد.

سنگ کلیه در سه ماه سوم بارداری ممکن است باعث درد زایمان شود به همین منظور در صورتی که در سه ماهه سوم بارداری هستید و درد ناشی از سنگ کلیه به سراغتان آمد بهتر است در اولین فرصت با یک متخصص اورولوژیست مشورت کنید، زیرا در صورت بروز تشدید درد و عدم مراجعه مادران باردار به مراکز درمانی ممکن است شاهد بروز زایمان زودرس و عواقب بعد از آن باشیم.

همچنین از خانواده مرکبات "لیمو" می تواند سنگ کلیه را در اندازه متوسط بشکند، لذا به افرادی که از درد سنگ کلیه رنج می برند مصرف لیمو پیشنهاد می‌شود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






sajjadzamani

سجاد زمانی

sajjadzamani

http://sajjadzamani.loxblog.com

ایمنی در صنعت فولاد

میوه‌ای که سنگ کلیه را خرد می‌کند

ایمنی در صنعت فولاد

به اولين و بزرگترين سايت رسمي ايمني و بهداشت در صنعت فولاد(ذوب و نورد)كشور خوش آمديداميدواريم ساعات خوب و خوشي را سپري كنيد. آرزوي ما هدف ما و هدف ما بهبود شرايط ايمني و بهداشتي كشورعزيزمان ايران مي باشد رعایت اصول ایمنی و بهداشت در کارخانجات اگر جدی گرفته نشود علاوه بر اینکه خسارات جبران ناپذیر مستقیمی که برای کارخانه در بردارد برای اینده کارفرمایان و آویزون شدن عده ای از کارگران دارای نقص عضو و معلول را دربرخواهد داشت

ایمنی در صنعت فولاد